magsjuk

Ja, jag är magsjuk!
Men idag är jag bättre! Så till Lördag är jag nog helt återställd så de blir nog blomstermåla iaf =)
Det började som tur var i Tisdags kväll när jag var hemma hos Camilla & Simon.. jag skulle såklart sova där..
Men på kvällskvisten började jag få ont i magen när Camilla & jag var på en promenad..
Sen när vi kom tillbaks så började jag må lite illa.. Sen blev det bara värre & värre..
Sen kräktes jag.. ringde mamma & sa att någon fick komma  & hämta mej.. Så då kom Wictor efter en stund..
Natten var hemsk.. Kunde knappt sova, låg & svettades även att fönstret var öppet & det va kallt i rummet.. & så kräktes jag många ggr..
men nu känns det bättre !! Har ätit 2 skorpor till frukost!!
Måste också ta en dusch idag känner jag.. Man är inte så fräsch idag..


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0