krossade drömmar ;D

Wiihoo!! Shit va många läsare vi har ! (not)
Det går skit bra för våran blogg! (not)

Vi ska nog lägga  ner det här med att försöka få våran blogg att läsas av många människor?
För de går inte så bra..
WTF! :P
Men vi har några stadiga som verkar läsa bloggen varje dag =)
Vi är glada för att någon vill läsa våran blogg iaf..
Om allt onödigt & de skit tråkiga vi skriver om ;)
& shame on Camilla som är SKIT dålig på att skriva här! Vilket jag också är, men jag är lite duktigare än henne iaf ;) hö hö ^^

Även att våran blogg suger & vi inte har så många läsare så tänker jag iaf skriva här lite då & då..
Eller så ska man skriva flera ggr om dagen om intressanta saker.. Så kanske man får en till läsare iaf.
Men har inte nått att skriva om , så där sket sej det..


Jag vet iaf en sak, & de är att jag ska till Blomstermåla på Lördag & va full som en traktor ! ;D 


/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0