GäsP

Guud va trött jag är !
Hur ska jag orka hålla mej vaken till Desperate houswives är slut ? Jag får tejpa up ögonen eller nått annat plågsamt så jag kan se klart de!

Har kommit på att människor är en lustig sak.. Eller hjärnor... Vissa människors hjärnor..
Vissa tänker ju enbart på sej själva... Men ska jag också börja göra nu =)
Man måste bry sej om en själv innan man kan bry sej om någon annan? Hm, eller ?!
What ever..
Hm, va vare jag sa förr förra gången jag festade? jo typ,  'man ska vara mot andra som man vill att dom ska vara mot en själv'..
riktiga visdomsord som jag ska leva efter nu! =) Höhö!


Wictor & jag satt & pratade om att man inte ska lita för mycket på sina vänner, när det gäller vissa saker, för en dag kan det visa sej att dom inte va så bra vänner som man trodde.. 
Så i och med de så har jag faktiskt kommit på att man inte kan lita på någon, för de är mänskligt att fela..
& därför är det lätt för människor att svika & säga saker dom egentligen inte borde...
Ingen är perfekt..
Men dom jag säger det mesta till är min familj! Dom sviker aldrig..
+ en till som jag säger allt till,  som aldrig heller sviker eller talar vidare om de jag säger!

De är lite lustigt egentligen, men man sviker väl inte familjen.. De är ju nått som är medfött !?



v

Kommentarer
Postat av: J

Kan bara hålla med :)

2010-03-17 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0