.

Okej, jag ger detta en chans! jag ska börja skriva mer!

sitter här med en snarkande Simon brevid mig och kan verkligen inte sova! känner mig inte det minsta trött och inte en enda jävel är vaken! det är lustigt, när jag ligger och sover blir man väckt av massa "är du vaken" sms men, nu när jag är det är det ingen som skriver...

sitter och kollar lite jobb, tänkte att jag skulle försöka hitta ngt mer jobb som jag kan jobba med när jag är ledig från mitt vanliga jobb. det hade varit perfekt! så om ni vet ngt bra kan ni ju hojta till!!!

imorgon kommer Vendela till mig! :) det ska bli skoj, det blir tyvärr inte så ofta vi ses och umgås nu! jag mena vi var ju vana vid att ses varje dag!

känns som att jag behöver en riktig bästis dag!,

nu vaknade simon till! WEEEEII, får ta chansen när den nu kommer och få lite sällskap!


/ C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0