Nu har vi varit usla !

Men vi har några läsare även att vi är urdåliga på att uppdatera här !!
Jag har liksom inget direkt att skriva om? Försöker komma på nått, men ju mer jag försöker ju sämre går det .. :/
Kommer inte ens på nått kul jag & Camilla gjort när vi va typ 13-14 jag kan skriva om.. & jag VET att vi gjorde massa knäppa saker!
Blir lite besviken på mej själv...

Men kan iaf säga att här i Hagbyhill är det massa snöö! Så jag får väl typ bygga en snögubbe & ta kort på å lägga ut här på bloggen!! Så blir det lite bilder här också!
Just nu sitter jag & tittat på kort! Och de är ju ganska så kul att titta på dom i bakgrunden som man liksom bara råkar få me..:P
Har ett kort på Anna, där jag råkade få med en bäbis i bakgrunden.. Å han verkar va lite medveten om det.. Tycker det ser lite kul ut.. Men jag lägger inte ut bilden (anna vill nog inte det) ...
Men men, bjussar på en bild på mej & camilla idag ist..


Det ser ut som att de är han som går i bakgrundens fingrar, men de är faktiskt mina ! ;)


/vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0