Mamma

Idag kommer mamma hem!!! :)
Hon har ju varit på sjukhuset sen i lördags..
Egentligen hade hon behövt ligga kvar, men hon i stort sett fick inte för läkarna..
Att dom ens tycker dom kan avgöra det när hon säger att hon fortfarande känner själv att hon skulle behöva ligga kvar..
Tycker det är väldigt dåligt!

Så wictor, jag & Julia ska åka & hämta mamma om ett tag..
Vi skulle va där vid fyra ungefär..
Hoppas wictor går upp snart , för jag skulle vilja hoppa in på Kappahl innan, för jag har sett ett par söta öronhängen på deras hemsida som jag hoppas dom ha i butiken också, som jag verkligen skulle vilja ha !! :)

Tycker det är jätte smidigt att kolla saker på nätet hemma..
Jag är inte så stort fan äv att gå på stan!
Då är det bra att kolla ut saker hemma man vill ha, sen bara gå & köpa & kanske prova om de är kläder..
Då går det ju jätte fort =) Skit smidigt !!
Har sett ett par skit snygga leggings på ginatricots hemsida! Ska nog ta & kolla på dom nästa gång jag är i stan.. eller såå kanske jag helt enkelt beställer hem dom =) Då slipper jag till&med besväret att åka in till Kalmar.. =) & då får jag för en gångs skull post också, & de är ju alltid kul !


Sen har folk börjat säga till mej att dom tycker jag ska göra si & så..
Och dom säger att jag måste ta & göra vissa saker..
Då vill jag bara säga att jag har jävligt lätt att tappa lusten för att göra saker.
& att de ofta kommer upp saker för mej som gör att jag inte prioriterar det & får mej att tappa lusten för att göra det & ta tag i saker..
Så jag gör det när jag känner för det helt enkelt..
Sen tror jag att de flesta aldrig varit med om saker som varit tunga & jobbiga så dom känner att dom tappat lusten.. Så ni vet inte alltid hur det känns...


/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0