...

Nu har jag inte varit här inne på jätte länge & bloggat !
& då har dom ju såklart ändrat om blogg!

Satt nyss & skrev ett halvlångt inlägg, & så skulle jag lägga upp en bild på det snygga armbandet jag köpte idag.. Men när jag ska göra det så kommer jag inte tillbaks på inlägget & det har försvunnit!!!
Varför ska allting ALLTID förändras? Kan de inte bara varit som de va innan ?
De tyckte jag var bra..

Jaja, får väl skriva lite om det jag skrev i inlägget innan, som försvann..

Har iaf varit inne i stan idag med mamma.. Vi var först på besök hos farbror doktorn som skulle ge mamma ett datum då dom skulle prova att ta bort ställningen hon har på benet..
Dom skulle försöka i början av Mars =)
Håll tummarna !!!!!

Sen åkte vi & hämtade Bengt & sen till stan..
Köpte förrutom armbandet en skit snygg tröja på rean inne på Carlings !!
DOm har MASSA med rea där med jätte snygga kläder!! Hade kunnat handla upp alla mina pengar där inne idag....
Synd att jag inte är rik!


 
Armbandet finns på Lindex för 40:- !
Super gulligt ! ;)


// Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0