Alla hjärtansdag!

Någon som tycker den här dagen känns speciell på något vis ?
Inte jag iaf..
Har faktiskt ALDRIG 'firat' alla hjärtansdag (säger man firar?)
& inte blir det av i år heller.. Emil har åkt & jobbat.. Men han har faktiskt fått en sak av mej =)
Men det hade han fått hur eller hur även om det inte varit alla hjärtansdag..
Guuud va jag är snäll jag =) Hö hö ^^

Ska gå & göra mej iordning snart..
Wictor & jag ska åka in till Kalmar sen.. Han ska väl lämna Jeanette på stationen så hon kan åka hem..
Sen ska vi väl till Mamma, som fick åka in till akuten igår.. :/
Hon hade haft jätte ont i magen heela natten , på högra sidan..
Kanske är blindtarmen? Hoppas hon blir bra snart iaf !!
Sen ska jag nog köpa pizza =) Mh!!

Ni får ha en bra alla hjärtansdag !!

/Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0