Julbaket..

Skrev ju i inlägget under att jag skulle göra mjölkchokladfudge & att jag trodde jag skulle misslyckas med det.
Gud va rätt jag hade!
Den har stått i kylskåpet sen igår eftermiddag typ, & den är fortfarande rinnig. De är typ som en seg hinna över, men den går att hälla..
Sen smakade jag på 'smeten' idag, den va skit äcklig! Blää! De va nästan så man var tvungen att skölja ner smaken med nån dricka.. Riktigt äcklig va den..
Så den ska jag nog ta & hälla ut sen..

Idag blir det julstädning hemma!
& i mon blir det sista-minuten julklappshandling.. Sen jobb på kvällen.. :/
Ska jobba hela julhelgen.. :/ Men de blir ju extra pengar, som jag kommer va glad över i januari..

Nehepp, nu ska jag ta tag i lite saker!
/vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0