Dålig uppdatering

Nu har både Camilla & jag varit dåliga på att uppdatera!
Så tänkte slänga ihop ett inlägg nu.

Jag jobbade iaf igår... & det finns ju några mysiga tanter&gubbar..
En tant jag var hos igår har jag bara träffat en gång tidigare.Världens mysigaste tant!
Hon var så tacksam. sa helatiden 'tack min vän'..
Sen fick jag en kram av henne! :) Då blev jag så glad.
Tänkt om alla hade varit som henne. Då hade man ju varit på topp varje dag!
Sen blev jag lite besviken på den andra personalen.
Det är en gubbe som är jätte go som också bor där,  
Han hade gett någon av dagpersonalen några kort från i somras som jag & några boende var med på, som jag skulle få av honom... Men de va ingen som gav mej korten?
Visst, dom tänkte kanske de där med att man inte får ta emot saker av dom, men de handlade kanske om 2 kort ? Big deal.
Dom kunde iaf gett mej dom så jag fick titta på korten... Men men...




Idag har jag julbakat!
Har gjort farmors julstjärnor! Mumms !
Har också gjort egen dajm & rocky road. Gott gott gott !
Sen ska jag göra mjölkchokladfudge.. Tror jag kommer misslyckas med det!
Men hoppas att jag inte gör det!

/Vendela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0